Se päivä jona sinä jätit minut

Sinä päivänä jona sinä jätit minut, peruskallioni järkkyi. 

Sinä päivänä jona sinä jätit minut, mieleni läikkyi.

Sinä päivänä jona sinä jätit minut, jäin yksin.

Sinä päivänä, itkin.


En osannut odottaa tätä

Minua, minua älä jätä

Katson sinua silmiin viimeistä kertaa, enkä tiedä miten selviän

Silmiisi katson, enkä tiedä miten sinua ilman elän


Kun jokin sinussa vihdoin liikahtaa

Otan sen itseeni ja syleilen

Kun jokin minussa liikahtaa

annan sen sinulle ja rukoilen


Kaiken se kesti, vaan ei tätä

Kaiken se kesti, vaan ei minua

Annoin kaikkeni, mutten kaikkeani

Annoit kaikkesi ja kaikkesi


Miten purkaa nämä vuodet kipeät ja onnelliset

Miten jättää tämä kaikki taakse

Sinua, sinua kaipaan


Itkin yöllä, itkin päivällä ja haluan, että olet minun vielä

Mutta tiedän, että tämä oli sanasi viimeinen


Siksi kiitän sinua kaikesta

Kaikesta tästä

Olen saanut sinulta niin paljon

Enemmän kuin uskalsin ikinä toivoa


Minä rakastan sinua





Kommentit

Suositut tekstit