Perseauki on paha shoppailla nettisivuja.

Tänään jälleen olen miettinyt tekemisten suuntaa. Minulle on soittanut ystävällinen nettisivujen myyjä tässä useamman kerran. Palvelu oli erinomaista tähän päivään asti. Heillä on tarjota juuri se, mitä nettisivuilta toivoisin (jos minulla olisi rahaa), mutta ei myyjälle mene ymmärrykseen, ettei minulla ole rahaa, eikä tarvetta juurinyttänäänheti.

Jos minun blogejani lukee tällä hetkellä kourallinen ihmisiä, ilmaisia bloggauksia ja ajatuksia elämästä. Missä kohtaa siinä on se raha? "Et voi saada rahaa, jos et sijoita rahaa." Yep. Näinhän se on... tavallaan. Nuorimies ei nyt vain ymmärrä, että myös minun aikani on rahaa, eikä minulla ole tavoitteena äkkirikastuminen heidän eittämättä hienojen nettisivujensa kautta.

Aloin siitä kuitenkin taas pohtia, että mitäpä sitä ihminen lahjallaan teksisi ja miten sillä voisi ansaita. Jatkan turinoitani täällä, kun minulla ei vieläkään ole rahaa niihin "unelmien kotisivuihin", jotka tuskin toisivat leipää yhtään sen nopeammin. Sillä, mistäpä kukaan osaisi lukea niitä nettisivuja sen näpsäkämmin kun minun bloggauksiani nyt täällä bloggerissa? Ja vaikka lukisikin niin eihän se rahaa toisi? Eikä varsinkaan heti, vaikka sieltä joku minun tekstini löytäisi ja niistä rahaa haluaisi antaa.

Mutta jos teillä jollakin on ihan loistava ajatus päässä ja se tietäisi minulle rahanarvosta työtä niin toki... ota yhteyttä! Minäpä voin kirjoitella mukavia asioita ihan tilauksestakin...

Ja sen mainospuheen myötä torppaan huomenna aamulla (taas) sen nuoren miehen tarjouksen ja jatkan bloggerilla runoilua.

Pus.

Kommentit

Suositut tekstit